شیرآلات شایان - شیرآلات بهداشتی ساختمانی شایان

شیرآلات شایان – شیرآلات بهداشتی ساختمانی شایان


معرفی شیرآلات شایان

 

شیرآلات ساختمانی شایان - ست کامل
شیرآلات ساختمانی شایان - ست کامل

 

در یک ساختمان مسکونی معمولا نیاز به یک ست کامل از شیرآلات می باشد تا موجب زیبایی و هماهنگی بیشتر با فضاهای بهداشتی و داخلی ساختمان شود. یک ست یا دست شیرآلات شایان شامل شیر آشپزخانه یا ظرفشویی ، شیر آفتابه یا توالتی ، شیر حمام یا دوش و شیر روشویی است که در مدل های متنوع تولید می شوند.

 

برای خرید شیرآلات شایان علاوه بر قیمت آنها باید به سلیقه و دکوراسیون داخلی نیز توجه داشته باشید چرا که محصولات متنوعی در این بخش وجود دارند.

 

شیرآلات بهداشتی از مهمترین لوازم ساختمانی هر خانه‌ای است که در انتخاب آن علاوه بر مدل و کیفیت، قیمت آن نیز مهم است. محصولات شیرآلات شایان - آخرین لیست قیمت شایان ۱۴۰۱ با توجه به کیفیت بالا و طراحی زیبا، بسیار مناسب بوده و خرید آن ( حتی از طریق اینترنت )، برای بیشتر خانواده های ایرانی امکان پذیر است.

 

شیرآلات اهرمی شایان جزء با کیفیت ترین و پرفروش ترین و متنوع ترین ( 25 مدل ) شیرآلات بهداشتی ساختمانی در ایران و خاورمیانه بوده که با جایگزینی شیرآلات قدیمی، موجب رضایت مصرف کننده با هر سلیقه ای شده است.

 

انواع شیرآلات شایان :

 

۱. شیرآلات آشپزخانه و شیر ظرفشویی شایان :

شیرآلات آشپزخانه شایان در مدل های مختلف
شیرآلات آشپزخانه شایان در مدل های مختلف

 

شیرآلات شایان در بخش آشپزخانه دارای این مدل ها می باشد :

  • شیرآلات اهرمی شایان : این شیرآلات جز اولین و پر استفاده ترین محصولات بهداشتی ساختمانی بوده که با داشتن دسته اهرمی و علمک متحرک با امکان چرخش ، استفاده آسانی دارد.
  • شیرآلات اهرمی شاوری شایان : در این نمونه شیر آشپزخانه دارای شلنگ بوده و امکان کشیدن قسمت انتهایی علمک در آن وجود دارد. با این قابلیت می توانید ظروف و حتی سینک را به راحتی شستشو دهید.
  • شیرآلات اهرمی فنری شایان : شیر ظرفشویی فنری قابلیت مانور بیشتری نسبت به نمونه اهرمی ساده داشته و برای شستن ظروف بزرگ بسیار مناسب است.

 

۲. شيرآلات روشويي شایان :

معمولا این شیرآلات ظاهر و عملکرد یکسانی داشته که به دو صورت پایه کوتاه و پایه بلند بر اساس نیاز مصرف کننده تولید می شوند. مدل های معمولی تنوع بیشتری داشته و مصرف عمومی تری دارند. شیرآلات پایه بلند شایان برای روشویی های کابینتی مناسب است اما در نظر داشته باشید که کودکان برای استفاده از آنها دچار مشکل می شوند.

 

۳. شيرالات آفتابه یا شیرآلات توالتی شایان :

شیرآلات شایان در بخش بهداشتی توالتی ساختمانی چندین مدل مختلف را ارائه کرده تا با فضای مورد شما به خوبی هماهنگ شود.

 

۴. شيرآلات حمام شایان به همراه دوش :

توصیه میشود که همراه با شیر حمام ، علم دوش مناسب نیز تهیه شده تا یک مجموعه زیبا در محیط خود داشته باشید.

در این بخش شیرآلات شایان دارای نمونه های مختلف اهرمی است که با استفاده از یک شیر کوچک ، میتوان بین آبریز و دوش جریان آب را کنترل کرد.

بخش دوش حمام نیز در مدل های یونیکا ( با گوشی سیار ) و یونیورست ( بخش ثابت و گوشی تلفنی سیار ) ارائه شده تا مصرف کننده بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد.

علم یونیکا شایان جایگزین مناسبی برای علم دوش معمولی بوده و قابلیت نصب روی انواع شیرآلات شایان ( حمام ) دارد. این نوع علم ها در دو مدل تک حالته و دو حالته، با سری و گوشی متنوع به شکل مربع، مستطیل، گرد، بیضی و سایر اشکال، تولید و به بازار عرضه شده است.

 

یونیکا و یونیورست شیرآلات ساختمانی شایان
یونیکا و یونیورست شیرآلات ساختمانی شایان

 

بیشتر شیرآلات شایان به صورت کروم ارائه شده اما دارای رنگ بندی دیگری مثل شیر طلایی ، سفید نیز می باشند.

 

ویژگی ها شیرآلات بهداشتی شایان :

 

  • دارای نشان استاندارد
  • کاهش مصرف آب
  • قیمت مناسب با طول عمر بالا
  • نصب آسان
  • دارای ۵ سال ضمانت کالا و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

 

معرفی شرکت شایان

 

لوگوی برند شایان
لوگوی برند شایان

 

شرکت شایان، با 30 سال سابقه درخشان در تولید انواع شیرآلات، نامی آشنا و معتبر بوده، توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب و عناوین متعددی را کسب کند. شرکت شایان با سابقه طولانی و درخشان در تولید مدلهای مختلف شیرآلات بهداشتی، انتخاب هوشمندانه برای تعویض با شیرآلات قدیمی بوده که با ضمانت و خدمات پس از فروش مناسب، به هر مخاطب این اطمینان را داده که محصولی با کیفیت تهیه کرده است.

 


عناوین و افتخارات کسب شده توسط شرکت شایان :

  • دارای گواهینامه ISO 9001
  • کارآفرین برتر سال 1390
  • دارای گواهینامه استاندارد از اتحادیه اروپا
  • واحد نمونه استاندارد در سالهای 90 و 92
  • تندیس افتخار چهارمین همایش نامداران صنعت و تجارت ایران در سال 1391