ویژگی های محصول

خلاصه توضیحات

معرفی توالت فرنگی بومرنگ مدل MJ63

توالت فرنگی بومرنگ مدل MJ63 دارای سیستم شوتینگ ۳ مرحله ای است. این ویژگی در کاهش مصرف آب و نیز تخلیه کامل مخزن با صدای بسیار پایین موثر است. شکاف درب این توالت فرنگی در کنار قرار داشته و مجهز به ویژگی آرام بند است تا مانع از برخورد شدید آن با سطح توالت فرنگی شده و کمتر سر و صدا ایجاد کند. سیستم تخلیه در این محصول، دوزمانه بوده و امکان انتخاب تخلیه نصفه یا کامل مخزن آب را می دهد که سرعت این کاردر توالت فرنگی بومرنگ ام جی ۶۳، ۱ لیتر بر ثانیه است. براق بودن سطح این کالا به خاطر استفاده از لعاب با کیفیت مطلوب بوده که به راحتی تمیز می شود. خاصیت آنتی باکتریال در این توالت فرنگی بومرنگ نیز عدم رشد میکروب ها روی سطح بیرونی توالت فرنگی را به همراه داشته و از بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

سایر مشخصات و ویژگی های توالت فرنگی بومرنگ مدل MJ63 :

۷۱ سانتی متر طول، ۷۸ سانتی متر ارتفاع و ۴۰ سانتی متر عرض، باعث شده تا توالت فرنگی بومرنگ مدل MJ63 نیاز به فضای بیشتری به نسبت دیگر مدل های توالت فرنگی داشته باشد اما باعث راحتی دراستفاده کردن از آن می شود. خروجی این توالت فرنگی مثل سایر محصولات مشابه، از کف بوده و اندازه آن ۶ cm می باشد. آکس ( فاصله از پشت توالت فرنگی تا مرکز خروجی سیفون ) این محصول ۲۵ cm بوده و با ظاهری ساده، رنگ سفید و لعاب براق، می توانید آن را در اکثر فضاها نصب کنید.

 

 

انواع توالت فرنگی، توالت ایرانی، فلاش تانک و روشویی موجود در فروشگاه اینترنتی نقش مارکت شامل :

 

نقش مارکت به عنوان نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی بومرنگ (boomrang) توانایی ارسال این کالا را تنها در شهر اصفهان دارد.

 

همچنین می توانید از صفحات مجازی شرکت در اینستاگرام، توییتر، آپارات ، فیسبوک و نماشا نیز دیدن فرمایید.

برند

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “توالت فرنگی بومرنگ مدل MJ63”