شیر روشویی بادستگیره جو استیک KWC طرح مریت کروم

خلاصه توضیحات

معرفی شیر روشویی بادستگیره جو استیک KWC طرح مریت کروم

اگر شما در بازار به دنبال شیر روشویی لوکس و مدرن می‌گردید، خیلی مهم است که علاوه بر شکل ظاهری آن، به موارد دیگر نیز توجه کنید. البته که ظاهر بسیار مهم است. اما دوام مناسب، تعمیر و نگهداری آسان و راحتی کاربری نیز از جمله  فاکتورهای مهم خرید شیر روشویی محسوب می‌شوند. در بازار مدل‌های بسیار متنوعی از شیر روشویی از نظر رنگ، طراحی و نوع برند جهت خرید موجود می باشد و در این مورد دست شما کاملا باز است.

انواع شیرآلات موجود در فروشگاه اینترنتی نقش مارکت شامل ست کامل شیرآلات KWC، شیرآلات راسان، شیرآلات شودر و شیرآلات شایان است. آیا باز هم کالایی هست که شما بخواهید و در سبد کالایی نقش مارکت موجود نباشد؟ پس در صورت وجود چنین کالایی در قسمت نظرات با همکاران ما در میان بگذارید تا برای شما فراهم کنند. نقش مارکت به عنوان نمایندگی شیرآلات کی دبلیو سی ( KWC ) توانایی ارسال این کالا به شهرهای تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز و تمام شهرهای ایران را دارد.

از جمله ویژگی های شیر روشویی طرح مریت، بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج این شیر می باشد . شیر روشویی مریت در رنگ کروم تولید و به بازار عرضه شده است. علم شیر روشویی ثابت می باشد، همجنین طراحی خاص این شیر باعث منحصر به قرد بودن این شیر شده و بسیار پر فروش بوده است. شما می توانید برای داشتن یک خرید مطمعن، این شیر زیبا و ارزان قیمت را به سبد کالایی خود در نقش مارکت اضافه کنید.

برند

نوع رنگ

براق

رنگ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر روشویی بادستگیره جو استیک KWC طرح مریت کروم”