ویژگی های محصول

  • کارخانه سازنده: مسترپلاس
  • جنس صفحه: شیشه
  • تعداد شعله: 5 شعله
  • ابعاد: 52*89.5 سانتیمتر
  • فندک اتوماتیک: دارد
  • سیستم ایمنی: ORKLI اسپانیا
  • دارای شبکه چدنی مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ

11.427.550 تومان

خلاصه توضیحات

معرفی اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228 – گاز رومیزی پنج شعله شیشه ای

اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228 - گاز رومیزی پنج شعله شیشه ای
اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228 – گاز رومیزی پنج شعله شیشه ای

گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228 پنج شعله قرار دارد و شعله‌ها با حداکثر فاصله از یکدیگر ساخته شده است تا بتوانید تعداد ظروف بیشتری به طور همزمان روی اجاق گاز  استفاده کنید. جنس صفحه گاز مسترپلاس کد G-228 از نوع شیشه سکوریت مقاوم و نشکن است، همچنین در برابر حرارت بالا و ضربه مقاوم و تست تحمل دما تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد بر روی آن صورت گرفته است. شیشه استفاده شده در این محصول ساخت شرکت  Schott ایتالیا، بزرگترین تولید کننده شیشه در دنیا می‌باشد.

انواع گاز صفحه موجود در فروشگاه اینترنتی نقش مارکت شامل انواع گاز صفحه ای مسترپلاس ، گاز صفحه ای کن، گاز صفحه ای اخوان ، گاز صفحه ای لتو ، گاز صفحه ای بیمکث ، گاز صفحه ای ایلیا استیل و گاز صفحه ای استیل البرز است. آیا باز هم کالایی هست که شما بخواهید و در سبد کالایی نقش مارکت موجود نباشد؟ پس در صورت وجود چنین کالایی در قسمت نظرات با همکاران ما در میان بگذارید تا برای شما فراهم کنند. نقش مارکت به عنوان نمایندگی مسترپلاس توانایی ارسال این کالا به شهرهای تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز و تمام شهرهای ایران را دارد.

اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228 - گاز رومیزی پنج شعله شیشه ای
اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228 – گاز رومیزی پنج شعله شیشه ای

گاز صفحه‌ای شیشه‌ای مسترپلاس دارای توان حرارتی شعله پلوپز ۳/۸ کیلووات است و طراحی آن براساس آخرین تکنولوژی DCC می‌باشد. جنس سرشعله های این گاز محصول شرکت دیفندی ایتالیاست و طراحی آن به گونه‌ایست که حرارت به شکل یکسان پخش می‌شود. ابعاد گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228، به طول ۸۹.۵ سانتی متر و عرض ۵۲ سانتی متر می باشد. گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G-228 مجهز به سیستم ایمنی و ترموکوپل فوق سریع محصول است و اگر به هر دلیلی شعله گاز خاموش شود، ترموکوپل جریان گاز را به سرعت قطع میکند. ولوم های نسوز گاز G-228، از جنس با کالیت و زمانی که گاز روشن باشد، داغ نمی‌شوند.

در صورت خرید از نقش مارکت می توانید از صفحات مجازی خانواده بزرگ نقش مارکت در اینستاگرام، توییتر، آپارات و فیسبوک دیدن فرمایید و با نظراتتان ما را در بهتر شدن خدمات کمک کنید.

برند

طول

89.5 سانتی‌متر

عرض

52 سانتی‌متر

تعداد شعله

5

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

کنار

شعله وک

دارد

منبع انرژی

گاز

رنگ
جنس صفحه

شیشه‌ای

ترموکوپل

دارد

گارانتی

۲۴ ماه از تاریخ نصب

گرید انرژی

A

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228”

اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228 - گاز رومیزی پنج شعله شیشه ای
اجاق گاز صفحه ای مسترپلاس مدل G 228