ویژگی های محصول

  • برند: راسان
  • کارکرد: شیر آفتابه – توالت
  • رنگ: کروم مات
  • مجهز به کاتریج اروپایی
  • بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج
  • این شیر به صورت اورجینال شلنگ توالتی ندارد

4.134.664 تومان

خلاصه توضیحات

خصوصیات شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات :

شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات
شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات

شیر آفتابه مدل لوتوس راسان دارای طراحی زیبا و از محصولات پر فروش برند راسان می‌باشد. پوشش شیر توالت الیزه راسان از نوع PVD به رنگ کروم مات می‌باشد. این نوع پوشش با ایجاد یک لایه ضخیم از محصول در برابر تغییر رنگ، سائیدگی، ایجاد لکه و خراشیدگی محافظت می‌کند، همچنین در طول سال‌های استفاده کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. بدنه این محصول ساخته شده از آلیاژ برنج می‌باشد. دلیل استفاده از این آلیاژ مقاوم بودن در برابر خوردگی، ساییدگی و زنگ زدن بدنه است.

انواع شیرآلات موجود در فروشگاه اینترنتی نقش مارکت شامل شیرآلات شودر، شیرآلات راسان، شیرآلات KWC و شیرآلات شایان است. نقش مارکت به عنوان نمایندگی شیرآلات راسان توانایی ارسال این کالا به شهرهای تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز و تمام شهرهای ایران را دارد.

دیگر مشخصات شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات

شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات
شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات

 علاوه بر نوع آبکاری و جنس محصول، یکی دیگر از عواملی که در عمر شیرآلات موثر است نوع کارتریج می‌باشد. کارتریج عمل مخلوط کردن آب سرد و گرم برای خروج را انجام می‎‌دهد و میزان فشار جریان خروجی آب را هم کنترل میکند. شیر آفتابه راسان مدل الیزه مجهز به کارتریج اروپایی است. طراحی دستگیره این محصول به شکل اهرمی سوزنی است که انتهای شیر قرار دارد. دلیل استفاده از دستگیره اهرمی نسبت به نوع کلاسیک سهولت در باز و بسته کردن شیر و تنظیم دمای جریان آب می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت دستگیره‌های اهرمی صرفه جویی در مصرف آب و هزینه‌های مصرفی می‌باشد. شیر توالت الیزه راسان دارای یک خروجی آب است و به صورت اورجینال کارخانه‌ای به همراه خود شلنگ توالتی ندارد. شما می‌توانید شلنگ توالت مناسب برای این محصول را نیز از فروشگاه نقش مارکت خریداری نمایید.

چنانچه برای خرید شیر آفتابه راسان مدل الیزه مات یا اطلاع از قیمت آن نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با همکاران و مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

برند

نوع

شیرآلات توالت

رنگ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات”

شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات
شیر توالت راسان مدل الیزه کروم مات